Sprachbildung mit bezahltem Auslandspraktikum in Kanada

Englisch lernen in Kanada

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Sprachbildung mit bezahltem Praktikum in Kanada Möchten Sie ihre Englisch- und Fachkenntnisse verbessern und in die Arbeitswelt Kanadas eintauchen? Kanada bietet die Möglichkeit, sich sprachlich und persönlich weiterzuentwickeln und dabei sogar Geld zu verdienen. In Toronto od. Vancouver können wir Ihnen Ausbildung anbieten.

Am Sevice Excellence for Business College durchlaufen Sie ein Praxis bezogenes Weiterbildungsprogramm im sprachlichen wie im fachlichen Bereich – Eine Art Berufslehre, wo Sie von den Besten nur lernen können und Sie sich ein Netzwerk fürs Leben aufbauen können. Das Mindestalter beträgt 18 Jahre. Die Voraussetzungen sind ein Niveau auf der Englischsprachstufe B2 (obere Mittelstufe). Mit einem Sprachtest können wir Ihre Vorkenntnisse vorgängig online testen und Ihnen aufgrund des Resultats die entsprechende Anzahl Wochen Sprachkurs berechnen.

Dieses Duale-Bildungsprogramm verlangt gleich viel Schulunterricht wie praktisches Lernen.

Kursbeschreibungen (6 weeks / 60 hours)

Candian Workplace Essentials – This course establishes a foundation for the development and practice of the values, attitudes, and skills necessary for entry-level employees, new Canadians, and immigrants to transition into Canadian workplace culture. Students will create resumes, learn interviewing skills, and practice skills essential for effective business communication. Through the exploration of their aptitudes, students will learn how transferable skills lead to success in their chosen profession.

Food and Beverage Service – This course is designed to prepare students for an entry-level position in one of the most demand industries – food and beverage. Topics include the roles and responsabilities of a food and beverage worker including the purpose of safety in the workplace.

Front Desk Service – This course prepares students for an entry-level front desk position by providing an overview of the roles and responsi-bilities of frontline representatives in various industries. Topics will include key administrative tasks for hotel front desk, office reception, service providers and beyond.

Human Resources Fundamentals – This course will provide learners with the knowledge of how human resources management increases company performance. Students will explore topics of, recruiting and selection, training and retention, employee relations, and health and safety from a management level perspective.

Customer Service Skills – This course focuses on the transferable skills applicable for wide range of sales environments and the principles of providing exceptional service. Students will study proven techniques for the phases of the sales cycle including productselling strategies and solutions, partnership building, and buyer behaviour.

Customer Service Skills II – This course explores the core competencies and best practices that enhance excellent customer service solutions. Students will exceed customer expectations through the understanding of moments of truth, the anticipation of customer needs, and the use of the service recovery pro-cess securing a competitive advantage.

Event Planning – Through the planning and execution of a small-scale event, students will examine the pro-cess of conceptualizing, planning, developing, marketing, and staging events of various types. Students explore practical subjects such as financial planning, project administrative and management and tasks, negotiation, and other roles and responsibilities of Conference and Event Coordinators.

Leadership – This course will help students develop the confidence, capacity, and competence to effectively lead in dynamic business environments. Students will learn leadership skills through the analysis of personal strengths and weaknesses and communication strategies required for successful leadership. Topics include defining leadership in various roles, working in teams, using motivation techniques, and resolving conflict.

Final Project – In this course, students are required to complete a project based on the core principles of customer service. This is a chance to apply the skills and knowledge they have accumulated from each course of the program as well as an opportunity to think critically about their experiences in customer service from a Canadian perspective. (2 weeks / 40h)

 

Service Excellence for Business//Diploma//48 Weeks (24 wks studying + 24 wks work experience)
Preis 48 Wochen ab CAD 9’230.00 inkl. Kurs, Kursmaterial, Einschreibe- und UnterKunftsplatzierungsgebühren.
Zuzüglich CAD 240.00 p/Wo für Gastfamilie, Einzelzimmer, Vollpension. CAD 18.00 p/Wo oblig. kanadische Krankenversicherung.

Service Essentials for Business//Diploma//40 Weeks (20 wks studying + 20 wks work experience)
Preis 40 Wochen ab CAD 8’090.00 inkl. Kurs, Kursmaterial, Einschreibe- und Unterkunftsplatzierungsgebühren.
Zuzüglich CAD 240.00 p/Wo für Gastfamilie, Einzelzimmer, Vollpension. CAD 18.00 p/Wo oblig. kanadische Krankenversicherung.

Service Excellence for Business//Certificate//26 Weeks (26 weeks studying)
Preis 26 Wochen ab CAD 8’745.00 inkl. Kurs, Kursmaterial, Einschreibe- und UnterKunftsplatzierungsgebühren.
Zuzüglich CAD 240.00 p/Wo für Gastfamilie, Einzelzimmer, Vollpension. CAD 18.00 p/Wo oblig. kanadische Krankenversicherung.
Die Verdienstmöglichkeiten in Kanada sind ca. bei CAD 15.00 bis CAD 18.00 pro Std. Ein zusätzlicher Verdienst ist möglich, indem Sie schon während dem Kurs arbeiten.

Kursbeginn 2019 02.01. / 11.02. / 25.03. / 13.05. / 24.06. / 12.08. / 23.09. / 04.11. / 06.01.2020
Stundenplan Mo – Fr: 15.30h – 18.30h

Visum Mit dem Studenten-Visum für das CO-OP-Programm haben Sie die Möglichkeit, während der Kurse halbtags zu arbeiten, max. 20 Stunden pro Woche. Während den Semesterpausen haben Sie die Möglichkeit, ganztags zu arbeiten, also bis zu 40 Stunden pro Woche. Dazu erlangen Sie vor Ort das Working-Visum (innerhalb eines Monats). Die Arbeit ist in allen Branchen möglich und kann während des Studiums Ihr Taschengeld ein wenig aufbessern. Die Schule begleitet Sie und unterstützt Sie bei der Stellenvermittlung.

 

 

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